- GRUP 1: Projecte Arranz-Bravo
Els alumnes presentaran una selecció d'imatges conceptuals obtingudes sense càmera, que giren al voltant de dos dels conceptes principals que es desprenen de l'obra d'Eduard Arranz-Bravo:
- L'Hospitalet i la Identitat
- La figura humana i l'existència.
- GRUP 2: Cartografies ocultes de la ciutat de L'Hospitalet de Llobregat
El mapa és l'excusa per situar i explicar la realitat d'una ciutat que moltes vegades desconeixem, bé perquè no la passegem o perquè ens desplacem per ella en metro o potser perquè només visitem els llocs habituals que la feina ens obliga. La majoria dels alumnes de l'Escola Serra i Abella no són de la ciutat d'Hospitalet i la desconeixen tot i rebre formació en un centre públic d'aquesta localitat.
L'objectiu del treball seria redirigir la mirada de l'alumnat cap a L'Hospitalet, cap a l'enteniment de l'espai que ocupa aquesta ciutat, no només a nivell físic si no també a nivell social.
Els conceptes que es treballaran seran:
- L'Hospitalet i la Identitat
- La figura humana i l'existència.
- GRUP 3: Diaris Gràfics
Els alumnes de 2on d'Il·lustració proposen com a objectiu treballar la seva visió personal sobre els diris gràfics.
El diari gràfic és un espai "intim" de l'alumne, de total llibertat en el qual es van recollint esbossos, dibuixos amb tècnica lliure i amb dos enfocs: un objectiu i un altre més subjectiu. Diàriament, l'alumne va apuntant la seva visió del món, entorns, persones i atmósferes.
El fet de donar una visió personal dels espais i de la seva pròpia experiència en un context on tothom té diferents provinèncias permet apropar-se al tema de "L'Hospitalet i la seva identitat". Mentres que l'activitat de realitzar apunts del natural a persones de diferents espais, permet abarcar el tema de la "Figura Humana".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada