dilluns, 11 de febrer del 2013

PROJECTE EN CURS : Gimcana teconològica. L'Hospitalet.

Qui de vosaltres ha tingut un smartphone a les seves mans i ha vist en ell la possibilitat d'emprar bruixoles i sistemes GPS ?

http://www.territoriocreativo.es/etc/2012/09/la-geosocializacion-geolocalizacion-y-redes-sociales-i.html
©territoriocreativo.es
El mercat de les aplicacions ha reinterpretat aquests sistemes i els ha dirigit cap a un camí on l'entreteniment i fins i tot l'educació tenen cabuda. Ara és possible trobar jocs on els dispositius GPS formen part integrant d'aquests. Mapes, GPS, persones vinculades i un objectiu comú és el que fa moure el món dels location-basedgames.

Els alumnes de segon de gràfica publicitària A i B junt amb la col·laboració de PimpamPum.net, ens donaran la oportunitat de participar en una activitat lúdic-educativa basada en els social media. Una gimcana tecnològica on els principals participants han de realitzar una sèrie de reptes artístics que giren al voltant dels conceptes principals de l'obra d'Arranz-Bravo

 Les regles del joc són les següents:
  • Les intervencions artístiques es fotografiaran in situ
  • S'enviaran a través d'una piulada a twitter a la web del joc 
  • Es capturarà la ubicació de la foto a través de l'opció de geocalització 

Tots aquells que vulguem podrem veure des de casa la web del joc, les imatges generades i un mapa de l'Hospitalet on quedaran geoposicionats tots els llocs des d'on s'han enviat les imatges.

Així doncs, art al carrer i paisatge urbà són els eixos vertebradors del següent projecte que gira entorn a la ciutat de L'Hospitalet.  Abans, però, caldrà completar unes tasques que composen un treball de síntesi sobre aquest tema. 

Disseny inicial web. Alumnes de  gràfica publicitària.
Durant aquest mes de febrer, els alumnes  treballaran el disseny de la gimcana i la web amb el professor. 

A principis de març començarem a veure els primers resultats!

No teniu ganes de jugar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada